מישהו מקשיב לי

daisy-724016_1280

מרגע שהחלטתי לצאת לדרך עצמאית לא היה ניתן לחזור אחורה. זה התחיל להבנות שלב שלב בעיקר במחשבות. לא הצלחתי להשתחרר מזה. כל מחשבה שמילאה את ראשי כללה רעיונות, שאלות וחששות מהעסק שיקום. מאז… ועברה תקופה לא קצרה, זה לא עוזב אותי. זה כבר לא השגרה של לקום בבוקר למוכר ולידוע, זה כל כך אחר בכל המובנים.

 

רבים מכם מכירים את יובל אברמוביץ שבין שלל עיסוקיו גם כתב את הספר "הרשימה" ועבורי הוא אחד ממעוררי ההשראה, ויש רבים. בעיקר אני הולכת עם הסלוגן שלו שמדבר על לצעוק את החלומות שלכם – מישהו יקשיב. ומשם הדרך להתפתחות, הצלחה ועשייה מתקצרת – נעשית קלה, אפשרית. וכמה שזה קשה…. כשהתפתח אצלי הרעיון לעסק (זה השתנה ומתגבש ועדיין…) הדבר הכי הכי קשה היה לספר עליו. לשתף. ידעתי אז ואני יודעת גם עכשיו שאני יכולה ושזה הולך להיות נפלא. ידעתי ואני יודעת שאפשר ללמוד כל מה שרוצים כדי להתפתח ולהתקדם. אני גם יודעת שזה תמיד טוב לבקש עזרה. אני יודעת שיש אנשים טובים ועוקבת ורואה את עשייתם. אבל לשתף ולספר על הרעיון שלי היה ועדיין קשה.

 

הסיבות לכך כמובן רבות ומגוונות ועבור כל אחד ואחת יש את שלו. רוב רובן של הסיבות הללו יושבות על פחד. אני מודה. הפחד הזה שמשתק אותנו מעשייה ומשיתוף החלום. הדאגה של מה יגידו ואם זה לא יצליח ולמי אפנה לעזרה משתקות. במקרה שלי, תוך מודעות עצמית לעניין, התמודדתי. ביני לבין עצמי אני כל הזמן מתמודדת עם לשים בצד את הפחד והחשש ובוחרת בעשייה גם אם אני עם כאבי בטן ופרפרי התרגשות.

 

אז מה קרה כשצעקתי את קיומי, כמו שיובל אברמוביץ נוהג לומר, בפני אחרים? זה הרי לא מפתיע. כשצעקתי את קיומי, כמובן לצד עשייה, שמעו אותי ! הדלתות נפתחו. אנשים באמת שמחים לעזור אם רק תגידי מה את רוצה, חשבתי לעצמי והרגשתי את זה בפועל. כל זה קרה השבוע, וכל זה עוד לפני שיש עסק. השבוע הבנתי – גם עסק בהתהוות הוא עסק. לא חשבתי על זה כך עד היום. גם עסק שבהקמה – וצועק את חלומו וקיומו – תמיד יהיה מישהו שיענה ויתמוך ויעזור.

 

אז נכון, ידעתי בפנים עמוק שזה מה שצפוי לקרות ופשוט ביני לבין עצמי דחיתי את זה. החשש וההתרגשות והפחד השתלטו. נכון, זה לא נגמר והרגשות אלו לא הלכו ונעלמו, אבל היי, גם אני לא הולכת לשום מקום ומתכוונת להמשיך להתמודד מולם. לצעוק את קיומי ולעשות טוב לעסקים קטנים מקומיים. אין כמו לתמוך במי שעובר את מה שאת כבר עברת ועוברת. אז העסק שלי עומד לקום ומהותו הבסיסית היא תמיכה בעסקים קטנים בגליל המערבי על ידי נתינת במה לעשייתם בבלוג המקומי שלי. אני מתחילה כאן. מתרגשת לפגוש אתכם, להכיר ולכתוב את פועלכם. אז מה אתם אומרים? תצעקו אלי את קיומכם, מבטיחה לשמוע ולהקשיב.

השארת תגובה